SAĞLAM ÜRƏK ÜÇÜN SAĞLAM QİDALANMA

   "Mənə bir şey olmaz", "Can boğazdan gəlir", yada "Nə taparsam onu yeyərəm" deyənlərdənsəniz əgər potnsiyel bir ürək xəstəsi namizədi olabilərsiniz. Unutmayın ki; səhf qidalanma alışqanlıqları, ürək və damar xəstəliklərinin ən vacib tətikləyicilərindən biridi.

  1. Siqareti bıraxın spirtli içkiləri məhdudlaşdırın: Damar sərtliyi olan xəstələrin müalicəsində öncəliklə damar sərtliyini mümkün olduğu qədər yavaşlatmaq, gerilətmək və mümkünsə durdurmaya çalışmaqdır. Bu səbəblə damar sərtliyi olan xəstələrin ilk olaraq siqareti biraxmaları lazımdır. siqaretə heç başlamamaq ürək və damar sağlığı üçün çox vacibdir. Sipirtli içki, ürək xəstəlikləri ilə bir başa əlaqəli olmasada çox istifadəsi xüsusilə qaraciyər yağlanmasına səbəb olduğu üçün ürək və damar sağlığı üzərində olumsuz təsir etməkdədir.

  2. Hər qidadan lazımı və kifayət qədər istifadə etmək: Dengeli qidalanmaq və hər qidadan lazımı qədər almaq sağlam bir ürək üçün çox vacibdir. Sağlam çəkiyi əldə etmək üçün istifadə olunan pəhriz proqramları şəkər xəstəliyi xaric nə qədər möhkəm tutulursa tutulsun, insanlar tərəfindən tam mənasıyla tətbiq edilməz. Bu səbəblə möhkəm ir pəhriz proqramı yerinə ana xətləri müəyyən edilmiş bir qidalanma proqramı daha təsirlidir. Buna görə:

  • Yağ istifadəsi az olmalı, yağ göz qərarı ilə deyil ölçəklı istifadə olunmalıdır.​